Ģimnāzistiem godalgotas vietas pilsētas angļu valodas un bioloģijas olimpiādēs

Angļu valodas vidusskolas valsts 50. olimpiādes 2. posms Jūrmalas pilsētā

1. vieta – Aiga Diļevka, pedagogs Kristīne Joelsone
2. vieta – Zintis Sils, pedagogs Solvita Sila
3. vieta – Lauma Lielkalne, pedagogs Kristīne Joelsone

Bioloģijas valsts 43. olimpiādes 2. posms Jūrmalas pilsētā

Atzinība – Elīza Vaišļa (9. kl.)
1. vieta – Tomass Krastiņš (11. kl.)
3. vieta – Emīlija Skrupska (11. kl.)
3. vieta – Elīna Plinče (12. kl.)
Atzinība – Ēriks Ralfs Vanags (12. kl.)

Pedagogs Mārīte Gurdiša

Printēt rakstu

Ekonomikas un kultūras augstskolas tiešsaistes seminārs pašattīstībai “Kam pievērst uzmanību, parakstot pirmo darba līgumu?”

  • Kam pievērst uzmanību, parakstot darba līgumu?
  • Kam jābūt un kam nav jābūt atrunātam līgumā?
  • Kādi ir ieguvumi, ja tu zini vairāk nekā tavs darba devējs?

Turpinot sadarbību ar Ekonomikas un kultūras augstskolu, šos un vēl citus jautājumus jaunieši pārrunāja lektores Annas Saltikovas organizētajā bezmaksas tiešsaistes seminārā par darba līguma slēgšanu.

“Mani visvairāk ieinteresēja informācija par pašu augstskolu, jo tas ir viens no tiem virzieniem, kuros es gribētu iet. Man patika, ko lektore stāstīja par darba intervijām un darba CV, kādus tos vajadzētu veidot un par darba izaugsmi, ka ir jādara vairāk nekā ir prasīts. Ļoti interesanta un informatīva lekcija.” /Estere/

“Vebinārs likās ļoti noderīgs. Patika lektores atdeve par savu darbu un tas, ka nevienā brīdī negribējās iziet ārā no šīs nodarbības. Uzzināju tiešām jaunas un noderīgas lietas par darba līguma parakstīšanu. Gribētos biežāk šādus vebinārus!” /Paula Madara/

“Es uzzināju, ka jāpieiet radoši pie CV, motivācijas vēstulēm, piemēram, ja darba devējs sludinājumā meklē radošu cilvēku, tad arī CV un motivācijas vēstulē ir jāpierāda, ka esi radošs.” /Līva/

“Man likās noderīgi par darba līgumiem, ko runāja, kā arī saite uz testu par piemērotāko profesiju. Tas likās visaktuālākais, piemērotākais jauniešiem, kuri mēģina slēgt savus pirmos līgumus darbā, kā arī mēģina izvēlēties savu sapņu profesiju!” /Elza/

Printēt rakstu

Tiešsaistes rokasgrāmata skolotājiem

Medaļai ir vienmēr divas puses – daudzās lietās un notikumos viss atkarīgs no tā, kā uz to paskatās. Attālinātais mācību process šobrīd ir neizbēgams. Par to var sūroties, bet to var arī pavērst par izaugsmes tramplīnu. Mēs izvēlamies otro. Mēs izvēlamies iespēju!

Sadarbībā ar Latvijas Mākslas akadēmijas studentēm Montu un Alisi, mūsu 10.1 klases skolēni piedalījās projektā par to, kādas tad būtu ideālas virtuālās mācības, iekļaujot tajā katru no procesa dalībniekiem: skolotāju un skolēnu. Projekta rezultātā ir radies brīnišķīgs materiāls – tiešsaistes rokasgrāmata skolotājiem. Tajā apkopoti dažādi principi, kuri ir vienkārši ieviešami tiešsaistes stundās, lai tās uzlabotu un padarītu atraktīvākas.

Tiešsaistes rokasgrāmata skolotājiem

Printēt rakstu